Dla Przedstawicieli sektora publicznego (administracji samorządowej i rządowej) wszystkich szczebli administracji, osób które chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie zarządzania projektami informatycznymi
Akademia zarządzania IT w administracji publicznej to studia podyplomowe realizowane we współpracy z Fundacją IT Leader Club, których celem jest:
Dostarczenie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych umożliwiających czynne, świadome i efektywne zarządzanie IT w jednostkach organizacyjnych administracji publicznej.
Przygotowanie uczestnika do pełnienia roli kierownika projektu lub zespołu i prowadzenia projektu z zakresu zarządzania IT.
Dostarczenie wiedzy i umiejętności stosowania narzędzi w zarządzaniu projektami informatycznymi w jednostkach administracji publicznej.
|
|
Organizacja zajęć
Pierwsze edycje studiów podyplomowych realizowane były w formie stacjonarnej na Wydziale Zarządzania PW. Wraz z nadejściem pandemii COVID zdecydowaliśmy się na realizację studiów w formie zdalnej. Nasze doświadczenie oraz zaangażowanie naszych słuchaczy pokazują, że jesteśmy gotowi na podejmowanie wyzwań i adaptację do zmiennych warunków. Proponujemy zajęcia hybrydowe łączące oszczędność czasu w formie rozwoju zdalnego oraz networking w formie spotkań stacjonarnych.
Sylwetka uczestnika
Uczestnik po Studiach posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne:
Zajęcia obejmują 7 kluczowych bloków tematycznych realizowanych przez Wydział Zarządzania PW oraz Fundację IT Leader Club:
Nasi wykładowcy
|
Dr hab. inż. Eryk Głodziński, prof. uczelni |
|
Doc. dr hab. inż. Marek Kisilowski |
|
Dr hab. inż. Katarzyna Rostek, prof. Uczelni |
|
Dr hab. Agnieszka Skala, prof. uczelni |
|
Dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki, prof. uczelni |
|
Dr inż. Grzegorz Kunikowski |
|
Dr inż. Marta Skierniewska |
|
Dr inż. Olga Sobolewska |
|
Dr inż. Michał Wiśniewski |
Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnej edycji Studiów Podyplomowych. Wszelkie pytania proszę kierować do kierownika dr inż. Olgi Sobolewskiej (mail: olga.sobolewska@pw.edu.pl)