dla Franchise Leaderów 2.0, Franczyzobiorców 2.0 i Managerów we franczyzie 2.0 (ULOTKA) | |
UWAGA - ROZPOCZĘŁA SIĘ REKRUTACJA DO 6. EDYCJI PROGRAMU EDUKACYJNO-ROZWOJOWEGO (październik 2024 - styczeń 2025 r.). ZGŁOŚ SIĘ I ZDOBĄDŹ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z FRANCZYZĄ 2.0. Informacje szczegółowe na temat kursu znajdując się w pliku oraz na końcu tej strony WWW.
|
Transformacyjna Edukacja we Franczyzie (TEwF) to program edukacyjno-rozwojowy skierowany do Franchise Leaderów 2.0, Franczyzobiorców 2.0 i Managerów we franczyzie 2.0, organizowany w ramach Partnerstwa Strategicznego Wydziału Zarządzania i marki I’GS In Good Strategy. Łącząc kompetencje ekosystemu innowacyjnej uczelni badawczej i doradztwa strategicznego reprezentowanego przez Monikę Ferreira (autorkę metodyki budowania systemów sieciowych Franczyza 2.0), chcemy pomóc franczyzie wchodzić na wyższy poziom zaawansowania nowoczesnego modelu zarządzania, aby skuteczniej realizowała swoje cele związane z zyskownym wzrostem - po stronie dawcy i biorcy.
|
|
|
Program realizowany jest w oparciu o metodykę budowania i rozwijania systemów sieciowych Franczyza 2.0. Proponujemy dwa formaty rozwojowe:
Wierzymy, że zdobyta wiedza, umiejętności oraz konfrontacja z doświadczeniami wykładowców oraz innych przedstawicieli sieci franczyzowych pozwolą osiągać cele rozwojowe uczestników programu (wzbudzać u franczyzobiorcy poczucie zaangażowania i motywacji) oraz cele rozwojowe organizacji (podnosić kompetencje franczyzodawców, aby skutecznie i efektywnie realizować zamierzenia strategiczne i operacyjne).
Edukacja Transformacyjna to edukacja intencyjna, nastawiona na efekt zmiany: optymalizację, rozwój, dostosowanie, aby jej Uczestnicy mogli realizować cele biznesu i rozwojowe cele Człowieka w sieci.
Cele biznesowe i rozwojowe uczestników poprzednich edycji: https://www.youtube.com/watch?v=q4TW8sqRA80
W programie Transformacyjnej Edukacji we Franczyzie naszą misją jest pomaganie sieciom franczyzowym w stawaniu się 2.0 - Organizacjami Przyszłości, czyli Franczyzami Nowej Ekonomii, które potrafią sięgać po nową wiedzę, dzięki temu stale się zmieniać dostosowując.
W naszym programie rozwojowym Transformacyjnej Edukacji we Franczyzie zależy nam, aby na rynku funkcjonowało jak najwięcej bardzo dobrze "poukładanych" organizacyjnie sieci franczyzowych, z dużym potencjałem skalowalności. Chcemy pomóc, aby rosły one zyskownie w sposób zrównoważony - po dwóch stronach, franczyzodawcy i franczyzobiorcy - ciągle się transformując i stając 2.0.
Zarządzający i Managerowie we franczyzie, którzy chcą zdobyć wiedzę i kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego, operacyjnego i finansowego systemami sieciowymi, wejść na ścieżkę ciągłego rozwoju i stawać się 2.0.
Piąta edycja programu Transformacja Edukacyjna we Franczyzie właśnie trwa, zakończy się w czerwcu 2024 r.
Dołącz do Nas, nie może Ciebie zabraknąć w kolejnej edycji!!!
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Link do rekrutacji znajduje się tutaj.
Kontakt w sprawie kursu: franczyza.wz@pw.edu.pl
Organizator zastrzega możliwość nieuruchomienia kursu w sytuacji zbyt małej liczby uczestników. Proces rekrutacji trwa.
Piąta edycja programu Transformacja Edukacyjna we Franczyzie
Szczegółowy harmonogram:
Osoba zakwalifikowana do przyjęcia na Kurs staje się uczestnikiem Kursu, jeżeli wniesie w wyznaczonym terminie opłatę za Kurs. Przyjęcia odbywać się będą według kolejności zgłoszeń. Koszt uczestnictwa w kursie wynosi 6.900 PLN. Istnieje możliwość rozłożenia opłaty na raty.
Ceniąc czas uczestników programu zdecydowaliśmy o prowadzeniu hybrydowych 60 h kursów, stawiamy na wiedzę praktyczną i zdobywanie kompetencji oraz doświadczenia.
Co wyróżnia kursy TEwF:
Zajęcia obejmują siedem kluczowych bloków tematycznych:
![]() |
Dr hab. inż. Eryk Głodziński, prof. uczelni, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Prodziekan ds. ogólnych Wydziału, ekspert organizacji projektowych Hochtief Polska (budownictwo) oraz Britenet (IT), były członek komitetu naukowego przy prezesie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalista ds. finansów i rachunkowości zarządczej, kierownik projektu badawczo-rozwojowego Akademii Przedsiębiorczości Żabka Polska. |
![]() |
Dr hab. Agnieszka Skala-Gosk, prof. uczelni, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Kierownik Zakładu Przedsiębiorczości i Innowacji, współzałożyciel Szkoły Przedsiębiorczości Innovation Nest SPIN, członek Rady Programowej Fundacji StartUp Poland, współtwórca systemu mentoringu dla startupów zrównoważonego rozwoju w ramach europejskiego konsorcjum ENHANCE, koordynator ds. przedsiębiorczości w projekcie badawczo-rozwojowym Akademii Przedsiębiorczości Żabka Polska. |
![]() |
Dr hab. inż. Jarosław Domański, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Dziekan Wydziału, specjalista z zakresu zarządzania strategicznego, redaktor naczelny czasopisma Foundations of Management. |
![]() |
Prof. dr hab. inż. Agnieszka Bitkowska, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, Kierownik Zakładu Zarządzania Produkcją, Procesami i Projektami, Kierownik Zakładu Zarządzania Produkcją Procesami i Projektami w PW, Przewodnicząca Zespołu Zarządzania Procesowego PW. Realizowała wiele projektów na rzecz praktyki gospodarczej, w tym projekt badawczy IDUB against COVID. |
![]() |
Dr hab. Małgorzata Sidor-Rządkowska, prof. uczelni, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, ekspert Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, praktyk zarządzania, trener, coach i konsultant w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz tematyki Train the Trainers (szkolenia trenerów). |
|
Dr inż. Artur Gąsiorkiewicz, wykładowca Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, specjalista marketingu cyfrowego, trener biznesowy, organizator konferencji DEMIST propagującej rozwiązania cyfrowe w gospodarce. |
|
Dr Robert Wojtachnik, wykładowca Wydziału Mechanicznego-Technologicznego Politechniki Warszawskiej, ekspert w zakresie systemów zarządzania zwinnego organizacji, doradca biznesowy wspomagający w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw i budowaniu przewagi konkurencyjnej. |
![]() |
Monika Ferreira , Doradca Strategiczny & Partner Zarządzający I’GS In Good Strategy, autorka metodyki budowania systemów sieciowych ©Franczyza 2.0, partner, współtwórczyni Programu i Wykładowca w programie Transformacyjnej Edukacji we Franczyzie na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, pomaga zarządom i przedsiębiorcom tworzyć strategie skalowania i budować przedsiębiorcze i trwałe organizacje franczyzowe, nastawione na rentowny wzrost biznesu franczyzodawcy i franczyzobiorcy. Autorka książki „Franczyza 2.0. Strategie skalowania sieci franczyzowych”. |
|
Dr Maciej Kraus , Partner w VC Movens Capital, wcześniej lider strategii sprzedaży i pricingu w PWC, wykładowca ekonomii behawioralnej na Stanford University oraz London Business School; współzałożyciel wielu startupów; zawodowo od lat zajmuje się strategiami cenowymi (pricingiem). |
|
Agnieszka Servass , przedsiębiorca, Prezeska Zarządu VIVE Management, Wiceprezeska VIVE Textile Recycling, doradca i mentorka biznesowa, certyfikowany coach, specjalizuje się m.in. transformacji strategicznej organizacji, tworzeniu i doskonaleniu kultury organizacyjnej. |
|
Magdalena Wieczorek , Dyrektor Marketingu w Henkel Schwarzkopf, laureatka prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie zrównoważonego rozwoju 2021 oraz digitalizacji 2018, 2019; Jest ekspertką w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu oraz określaniu Brand Purpose czyli sensu istnienia marki; Wspiera firmy w rozwoju, dzięki wykorzystaniu strategicznego modelu marketingowego, który oparty jest na ich modelu biznesowym, przewadze konkurencyjnej, propozycji wartości dla klienta i kulturze organizacyjnej. |
![]() |
Damian Rybak , Dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców, Żabka Polska, wcześniej związany z polskim oddziałem AmRest, gdzie był odpowiedzialny za rozwój franczyzy w PizzaHut. Pomysłodawca programu Akademia Przedsiębiorczości w Żabka Polska. |
|
Mirosław Ziółkowski , Dyrektor departamentu sprzedaży placówek partnerskich Credit Agricole Bank – odpowiada za rozwój sieci franczyzowej; wcześniej dyrektor ds. programu partnerskiego Santander Consumer Bank. |
Dotychczas odbyły się następujące edycje kursów:
Edycja 4: od 7.10.2023 r. do 13.01.2024 r.
W edycji uczestniczyli między innymi przedstawiciele następujących marek:
Edycja 3: od 13.05.2023 r. do 30.09.2023 r.
W edycji uczestniczyli między innymi przedstawiciele następujących marek:
Edycja 2: od 26.11.2022 r. do 22.03.2023 r. (omijaliśmy święta i ferie zimowe )
W edycji uczestniczyli między innymi przedstawiciele następujących marek:
Edycja 1: od 14.05.2022 r. do 25.06.2022 r.
W edycji uczestniczyli między innymi przedstawiciele następujących marek: