Studia stacjonarne II-go stopnia
Studia niestacjonarne I-go i II-go stopnia.
Szanowni Państwo,
zapraszamy do podpisania dokumentów kończących proces rekrutacji - zawiadomienie o wpisaniu na listę i ankiety osobowej. Jest to warunek niezbędny do założenia Państwa akt w Dziale Ewidencji Studentów.
Osoby, które przesyłały dokumenty mailowo proszone są o zabranie ze sobą oryginałów dokumentów w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem.
Dokumenty można podpisywać w pok.5 (parter) w dniach od 4 do 15 października włącznie. Brak złożenia podpisów w tym terminie będzie skutkować skreśleniem z listy studentów Wydziału Zarządzania.
Terminy podpisywania dokumentów:
poniedziałek 10.30 - 13.30
wtorek 10.30 - 12.30 i 15.00 - 17.00
środa nieczynne
czwartek 10.30 - 13.30
piątek 15.00 - 18.00