Nowy skład Kierownictwa Wydziału Zarządzania

Kolegium dziekańskie Wydziału Zarządzania PW w kadencji 2024-2028 tworzą: prof. dr hab. inż. Agnieszka Bitkowska – dziekan, dr hab. inż. Katarzyna Rostek – prodziekan ds. nauki, dr hab. Piotr Korneta – prodziekan ds. współpracy i rozwoju, dr inż. Katarzyna Skroban – prodziekan ds. kształcenia oraz dr Marta Kruk – prodziekan ds. studenckich.

W obecnej kadencji kontynuujemy działania, które mają na celu wzmocnienie pozycji Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej na forum naszej Uczelni oraz współpracę z innymi wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi. Podejmujemy wspólne inicjatywy w zakresie realizacji projektów badawczych oraz projektów studenckich. Nawiązujemy współpracę z ośrodkami naukowymi w Polsce, uczelniami technicznymi i ekonomicznymi. Współpracujemy również z uczelniami zagranicznymi, w szczególności z konsorcjum ENHANCE – aliansem dziesięciu czołowych uczelni technicznych w Europie, w którym Politechnika Warszawska jest jednym z członków założycieli (https://enhanceuniversity.eu/ ). Organizujemy konferencje naukowe, podejmujące istotne zagadnienia w obszarze nauki.

W zakresie prowadzonych badań naukowych, wzmacniamy wiodącą na Wydziale dyscyplinę naukową - nauki o zarządzaniu i jakości. Budujemy solidne fundamenty naukowe poprzez zwiększanie rozpoznawalności prowadzonych badań w środowisku naukowym oraz gospodarczym. Realizacja tego celu wymaga rozszerzenia współpracy projektowo-badawczej, gdzie bezpośrednie relacje z absolwentami Wydziału mogą otworzyć nowe, dwustronnie korzystne możliwości. Jesteśmy żywo zainteresowani intensyfikowaniem współpracy ze środowiskiem gospodarczym, podmiotami naukowo-badawczymi oraz podmiotami administracji publicznej. Każdy ośrodek, który Państwo reprezentujecie, stanowi dla nas potencjał nowych badań, projektów oraz przedmiotów do programu studiów I, II oraz III stopnia.

W zakresie kształcenia staramy się zapewnić odpowiedni poziom jakości kształcenia na studiach pierwszego i drugiego stopnia poprzez odpowiedni dobór kadry naukowo-dydaktycznej i dydaktycznej, prowadzenie polityki kadrowej w aspekcie zabezpieczenia „minimum kadrowego” prowadzonych kierunków studiów, monitorowanie procesów kształcenia we wszystkich jego aspektach oraz reagowanie na potrzeby studentów. Uruchamiamy inne formy kształcenia takie studia podyplomowe, kursy i mikroprogramy.

Pracujemy nad zmianą w zakresie kultury organizacyjnej w kierunku zarządzania partycypacyjnego, wzmacniania przyjaznej atmosfery oraz tworzenia innowacyjnej przestrzeni do pracy dla pracowników, studentów i doktorantów. Budujemy satysfakcję pracowników, studentów i doktorantów, w zakresie czego liczymy na zaangażowanie przedstawicieli otoczenia naukowego i gospodarczego do wsparcia nas w rozwoju programu studiów, opracowania atrakcyjnej oferty studiów podyplomowych, szkoleń i kursów, a także zaproponowanie doktorantom potencjalnych miejsc realizacji badań. Dla studentów szukamy atrakcyjnych miejsc praktyk zawodowych oraz dyplomowych, ale również ofert staży pozwalających na zdobycie doświadczenia i umiejętności praktycznych. W każdym z tych aspektów widzimy ogromną rolę absolwentów Wydziału, którym nie jest obca specyfika prowadzonych tutaj badań oraz programów dydaktycznych i którzy chcieliby nas wesprzeć w aktualnym rozwoju i drodze do doskonalenia.

Absolwentów zaś zapraszamy do realizacji indywidualnych prac badawczych, proponując możliwość procedowania ich doktoratów w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości (w trybie studiów w Szkole Doktorskiej PW, doktoratu wdrożeniowego lub eksternistycznie), uruchomienia studiów podyplomowych „Mentoring doktorski”, kursów i szkoleń na zamówienie ośrodków zewnętrznych, współpracę w konsorcjach projektowych i badawczych oraz uczestnictwo w Radzie Konsultacyjnej, która jest organem bezpośrednio wspierającym działania Wydziału (https://www.wz.pw.edu.pl/Wydzial/Rada-Konsultacyjna ).

Zapraszamy do kontaktu z nami poprzez Biuro dziekana:

ul. Narbutta 85, pok. 137, email: sekretariat.wz@pw.edu.pl, tel. 609 999 980.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.