Pierwszą Uchwałą Rady Wydziału Zarządzania z dnia 2 września 2008 r. na jej pierwszym posiedzeniu było wyrażenie opinii o organizacji Wydziału w pięciu dotychczas istniejących Zakładach. Dokument źródłowy
Zakłady i Laboratoria Wydziału
W dniu 2 września 2008 r. w Uchwale Wydziału Zarządzania nr 8/I/2008 Rada Wydziału pozytywnie zaopiniowała dla Wydziału identyczne programy studiów dla obu kierunków, Zarządzanie (Z) i Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (ZiIP) jakie były realizowane przez IOSP przy WIP. Dokument źródłowy
Wszyscy studenci wyższych semestrów kierunku ZiIP (poza dyplomantami) postanowili pozostać na WIP, Wydział rozpoczynał nowy rok akademicki 2008/2009 jedynie z nowo przyjętymi na ten kierunek na 1 rok. Studenci wyższych lat kierunku Z podzielili się prawie po połowie, i oni kontynuowali studia na wyższych semestrach na obu wydziałach. (Popończyk T.,2018)
Rada Konsultacyjna Wydziału
W dniu 18 września 2008 r. odbyło się pierwsze posiedzenie Rady Konsultacyjnej Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W trakcie posiedzenia przedyskutowano zadania Rady. Uwagę skoncentrowano w szczególności na ukształtowaniu właściwych powiązań działalności dydaktycznej i naukowej Wydziału z praktyką gospodarczą. Rada dokona przeglądu programów nauczania, podejmie się ukierunkowania i rozpropagowania studiów podyplomowych. Członkowie Rady zadeklarowali czynny udział w otwartych dla studentów i pracowników seminariach. Wydział może liczyć na pomoc w organizowaniu praktyk studenckich oraz na pomoc w doborze tematów prac dyplomowych i doktorskich. Rada Konsultacyjna postanowiła wyróżniać wybitnych absolwentów Wydziału specjalnymi listami referencyjnymi.
Praktykę gospodarczą w Radzie reprezentują:
Funkcję przewodniczącego Rady pełni
Zadaniem Rady Konsultacyjnej jest wspieranie i promowanie Wydziału. Do jej kompetencji należy w szczególności wyrażanie opinii o kierunkach działalności Wydziału, w tym o działalności dydaktycznej i badawczej oraz współpracy z gospodarką, wspieranie studentów i absolwentów w zakresie staży, praktyk i karier zawodowych. (Sprawozdanie…, 2009, s.8,9)
Władze Wydziału I kadencji (2008 – 2012)
Dziekan i prodziekani
Pełnomocnicy dziekana do spraw:
Zakład Zarządzania Innowacjami (Z-1)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Prof. dr hab. inż. Wiesław Kotarba | Prof. nzw. | |
2 | Dr hab. inż. Ryszard Żuber – kierownik Zakładu | Prof. nzw. | |
3 | Dr inż. Tadeusz Kubik | Adiunkt | |
4 | Dr inż. Krystyna Lamparska-Jasińska | St. Wykładowca | |
5 | Mgr inż. Jacek Mączyński | Asystent | |
6 | Mgr inż. Leszek Wrzesiński | St. Wykładowca | |
Zakład Zarządzania Produkcją (Z-2)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Dr hab. inż. Waldemar Izdebski | Adiunkt z hab. | |
2 | Dr hab. inż. Tadeusz Witkowski | Prof. nzw. | |
3 | Dr inż. Jacek Bałuk | Adiunkt | |
4 | Dr inż. Anna Kosieradzka – p.o. kierownika zakładu | Adiunkt | |
5 | Dr inż. Ryszard Rafalski | Adiunkt | |
6 | Dr inż. Wojciech Żebrowski | Adiunkt | |
Zakład Informatyki Gospodarczej (Z-3)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Prof. dr hab. inż. Jerzy Kisielnicki | Prof. zw. | |
2 | Dr hab. inż. Tadeusz Krupa | Prof. nzw. | |
3 | Dr hab. inż. Mieczysław Prystupa | Prof. nzw. | |
4 | Dr Jadwiga Chudzicka | Adiunkt | |
5 | Dr inż. Artur Gąsiorkiewicz | Adiunkt | |
6 | Dr inż. Tadeusz Grzeszczyk | Adiunkt | |
7 | Dr inż. Andrzej Kamiński | Adiunkt | |
8 | Dr inż. Leszek Kłodziński | Adiunkt | |
9 | Dr inż. Michał Krawczyński | Adiunkt | |
10 | Dr inż. Teresa Ostrowska | Adiunkt | |
11 | Mgr inż. Sylwester Pięta | St. Wykładowca | |
12 | Dr inż. Marlena Plebańska | Adiunkt | |
13 | Mgr inż. Robert Prokopczuk | Adiunkt | |
14 | Dr inż. Antoni Rakoczy | Adiunkt | |
15 | Dr inż. Katarzyna Rostek | Adiunkt | |
16 | Dr inż. Kamil Sitarski | Adiunkt | |
17 | Mgr inż. Marcin Ścibisz | St. Wykładowca | |
18 | Dr inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki - p.o. kierownika | Adiunkt | |
Zakład Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem (Z-4)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Prof. dr hab. Irena Hejduk | Prof. zw. | |
2 | Prof. dr hab. Ewa Masłyk-Musiał | Prof. zw. | |
3 | Prof. dr hab. Jan Monkiewicz – kierownik zakładu | Prof. zw. | |
4 | Prof. dr hab. Grażyna Gierszewska | Prof. nzw. | |
5 | Dr hab. inż. Tadeusz Waściński | Prof. nzw. | |
6 | Dr inż. Jarosław Domański | Adiunkt | |
7 | Dr Maria Gasińska | Adiunkt | |
8 | Dr inż. Lech Gąsiorkiewicz | Adiunkt | |
9 | Dr Maria Hankiewicz-Górecka | Adiunkt | |
10 | Dr Ewa Komanda | Adiunkt | |
11 | Mgr Marta Kruk | Wykładowca | |
12 | Dr inż. Edyta Malicka | Adiunkt | |
13 | Dr Grażyna Monkiewicz | St. Wykładowca | |
14 | Dr Wanda Pazio | Adiunkt | |
15 | Dr Nemezjusz Pazio | St. Wykładowca | |
16 | Dr inż. Elżbieta Rzeszutek | Adiunkt | |
17 | Mgr Janusz Skorupski | Asystent | |
18 | Mgr Lidia Sobczak | Asystent | |
Zakład Kwalitologii (Z-5)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Prof. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk – kierownik zakładu | Prof. zw. | |
2 | Dr hab. Katarzyna Szczepańska | Adiunkt z hab. | |
3 | Mgr inż. Iwona Gałażewska | St. Wykładowca | |
4 | Dr inż. Katarzyna Skroban | Adiunkt | |
5 | Dr inż. Bolesław Szomański | Adiunkt | |
Laboratorium Informatyki (LabInf)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Mgr Piotr Zajączkowski – kierownik laboratorium | Gł. Specjalista | |
2 | Mgr inż. Mariusz Drąg | St. Specjalista | |
3 | Mgr inż. Krzysztof Grąziewicz | St. Specjalista | |
4 | Mgr inż. Edward Matulka | St. Specjalista | |
5 | Barbara Kazanowska | Sam. Referent | |
Laboratorium Ergonomii i Kształtowania Środowiska Pracy (LabErg)
Lp. | Nazwisko i imię | Stanowisko | |
1 | Prof. dr hab. inż. Jerzy Lewandowski | Prof. zw. | |
2 | Dr hab. inż. Ewa Górska – kierownik laboratorium | Adiunkt z hab. | |
3 | Mgr inż. Aneta Kossobudzka-Górska | St. Wykładowca |
. (Sprawozdanie…, 2009, s.10-14)
Przy końcu pierwszej kadencji władz Wydziału Uchwałą nr 197/I/2012 RWZ z dnia 28 lutego 2012 przyjęto przedstawiony przez Dziekana WZ dokument „Strategia Rozwoju Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej do roku 2020”. Dokument ten podsumowuje pierwszą kadencję władz WZ i pokazuje mocne i słabe strony Wydziału.
Wyróżniono następujące strategiczne obszary działalności Wydziału:
Uchwałą nr 255/I/2012 RWZ z dnia 26 czerwca 2012 powołano Zakład Ergonomii i Zarządzania Środowiskiem Pracy, w którego skład weszło dotychczasowe Laboratorium Ergonomii i Kształtowania Środowiska Pracy. Dokument źródłowy