Tematy drugiego etapu konkursu
W drugiej części konkursu zarejestrowani uczestnicy mają zadanie przygotować projekt na jeden z zaproponowanych tematów.
Projekty przygotowywane są indywidualnie i wg jednolitych wymagań i założeń.
Projekty należy przesyłać na adres mailowy:
W drugiej części konkursu zarejestrowani uczestnicy mają zadanie przygotować projekt na jeden z zaproponowanych tematów.
Projekty przygotowywane są indywidualnie i wg jednolitych wymagań i założeń.
W każdym projekcie przyjmujemy następujące założenia:
- Budżet projektu (kwota do dyspozycji) wynosi 100 tys. zł
- Objętość prac: do 4 stron (8.000 znaków ze spacjami)
- Termin wysyłania projektów – 31 marca 2019 r.
Tematy szczegółowe
Projekt innowacji w zakresie zagospodarowania odpadów - w domu, szkole lub miejscu pracy
Należy udowodnić, że:
- proponowane rozwiązanie/projekt jest innowacją
- wskazać korzyści jego zastosowania - ekonomiczne, organizacyjne, społeczne, inne
- określić warunki, w których rozwiązanie/projekt mogłoby być użytkowane na szeroką skalę
Projekt kampanii informacyjnej w mediach społecznościowych „Jak zachować się w sytuacji klęski żywiołowej”
W projekcie należy:
- sformułować cele kampanie informacyjnej i mierniki jej skuteczności
- wybrać kanały komunikacji
- oszacować koszty przedsięwzięcia w co najmniej dwu wariantach
Projekt kampanii społecznej wspierającej walkę ze smogiem
W projekcie należy:
- dla wybranego obszaru określić na czym polega problem smogu
- wybrać działania ograniczające powstawanie smogu
- oszacować koszty przedsięwzięcia w co najmniej dwu wariantach
Projekty należy przesyłać na adres mailowy: