Ukonstytuowanie Wydziału cz.II

poprzednia strona - część I 

Druga kadencja władz Wydziału 

W pierwszej Uchwale nowej kadencji Rady Wydziału (nr 1/II/2012) powołano Kierowników Zakładów na nową kadencję.  Dokument źródłowy 

Uchwałą nr 38/II/2012 RWZ z dnia 18 grudnia 2012 w miejsce dotychczasowego Zakładu Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem dokonano utworzenia dwóch zakładów: 

Przy końcu roku 2013 w Uchwale nr 96/II/2013 RWZ z dnia 6 grudnia 2013 przyjęto raport przedstawiony przez Dziekana WZ z realizacji dokumentu „Strategia Rozwoju Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej do roku 2020” w okresie jej wdrażania (marzec 2012 – listopad 2013). W pkt. III pt. „Weryfikacja .założeń implementacji” zaproponowano „…weryfikację w kierunku  opracowywania wskazanych wcześniej strategii cząstkowych,(…) powołanie w tym celu zespołów roboczych. Raport z prac zespołów (…) powinien być przedstawiany Radzie Wydziału z końcem 2014 roku.”  Dokument źródłowy 

Kolejne coroczne raporty z prac zespołów akceptowała Rada Wydziału w Uchwałach nr 179/II/2014 z 22 grudnia 2014 oraz nr 296/II/ z 15 grudnia 2015 r.  Dokument źródłowy,  kolejny Dokument źródłowy

 „…Funkcję Dziekana Wydziału Zarządzania w roku 2015 sprawował w trakcie 2 kadencji prof. dr hab. inż. Tadeusz Krupa. Funkcje prodziekanów pełnili: 

  • prof. zw. dr hab. inż. Wiesław Kotarba - Prodziekan ds. Ogólnych, 
  • dr hab. inż. Anna Kosieradzka - Prodziekan ds. Studiów, 
  • dr hab. inż. Jarosław Domański, prof. PW - ds. Studenckich. (…) 
Pełnomocnicy Dziekana w 2015 r.      
      nr decyzji  
L.p. Pełnomocnik Dziekana Nazwisko i imię Dziekana  
  Koordynujący działania: Dziekan       
1 ds. bezpieczeństwa i higieny pracy i nauki  mgr inż. Aneta Kossobudzka-Górska  09/2012  
2 ds. informatyzacji mgr inż. Sylwester Pięta, mgr inż. Marcin Ścibisz 01/2015  
3 ds. sprawozdawczości dydaktycznej  mgr inż. Jacek Mączyński 25/2012  
4 ds. studiów i projektów międzynarodowych mgr Marek Seretny 28/2012  
5 ds. systemu zarządzania ryzykiem   prof. dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki  31/2012  
6 ds. zamówień publicznych  mgr inż. Mariusz Drąg (do dnia 22 marca 2015) 15/2013  
6 ds. zamówień publicznych  mgr inż. Iwona Dobrzyńska (od dnia 23 marca 2015) 07/2015  
7 ds. ochrony danych osobowych dr inż. Bolesław Szomański 02/2013  
  Koordynujący działania: Prodziekan ds. Ogólnych       
8 ds. bezpieczeństwa informacji  dr inż. Bolesław Szomański 10/2012  
9 ds. funduszy strukturalnych dr inż. Katarzyna Skroban  12/2012  
10 ds. informacji zarządczej dr inż. Teresa Ostrowska  14/2012  
11 ds. poczty elektronicznej i serwisu internetowego  mgr Michał Wiśniewski 19/2012  
12 ds. systemu biblioteczno-informacyjnego  dr Maria Gasińska 29/2012  
13 ds. usług edukacyjnych i konferencji dr inż. Lech Gąsiorkiewicz 31/2012  
14 ds. współpracy z Centrum Informatyzacji PW   mgr Michał Wiśniewski 02/2015  
  Koordynujący działania: Prodziekan ds. Studiów       
15 ds. dyplomowania i użytkowania systemu DeanEx dr inż. Antoni Rakoczy 11/2012  
16 ds. organizacji zajęć  dr inż. Artur Gąsiorkiewicz 17/2012  
17 ds. programów studiów dr inż. Jacek Bałuk 21/2012  
18 ds. projektowania przejściowego i dyplomowego  dr inż. Teresa Ostrowska 22/2012  
19 ds. rekrutacji mgr inż. Iwona Gałażewska 24/2012  
20 ds. systemu informatycznego dziekanatu  mgr inż. Sylwester Pięta 30/2012  
21 pełnomocnik-koordynator wdrażania systemu informatycznego 
wspomagającego ewidencję toku studiów 
mgr inż. Sylwester Pięta 09/2013  
22 ds. wdrożenia modułu Archiwum Prac 
Dyplomowych systemu USOS 
dr inż. Olga Sobolewska 10/2015  
  Koordynujący działania: Prodziekan ds. Studentów       
23 ds. informacji archiwalnych  dr Jadwiga Chudzicka 13/2012  
24 ds. jakości kształcenia      prof. dr hab. Katarzyna Szczepańska (do 19.10.2014) 16/2012  
24 ds. jakości kształcenia      dr inż. Katarzyna Skroban (od 20.10.2014) 13/2014  
25 ds. praktyk  dr inż. Tadeusz Kubik 20/2012  
26 ds. promocji  mgr inż. Iwona Dobrzyńska 23/2012  
27 ds. studenckich programów międzynarodowych  dr inż. Kamil Sitarski 26/2012  
28 ds. osób niepełnosprawnych mgr inż. Marta Skierniewska 14/2013  
  Koordynujący działania: Kierownik Studiów Doktoranckich                     
29 ds. organizacji zajęć na studiach doktoranckich    mgr Marta Kruk 18/2012”  
         
    (Sprawozdanie…, 2016, s.20)     
  Zakład Zarządzania Innowacjami (Z-1)    
  (…) według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku zatrudnionych było (…)  
       
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 dr hab. inż. Ryszard Żuber – kierownik zakładu prof. nzw.  
2 prof. dr hab. inż. Wiesław Kotarba  prof. zw.  
3 dr inż. Tadeusz Kubik adiunkt  
4 dr inż. Krystyna Lamparska-Jasińska  st. wykładowca  
  mgr inż. Leszek Wrzesiński    st. wykładowca  
5 mgr inż. Marcin Bednarski asystent  
6 mgr Milena Bodych-Biernacka  asystent  
7 mgr inż. Jacek Mączyński asystent  
       
  Zakład Zarządzania Produkcją (Z-2) (…)     
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 dr hab. inż. Waldemar Izdebski – kierownik zakładu prof. nzw.  
2 dr hab. inż Anna Ławrynowicz prof. nzw.  
3 dr hab. inż Anna Kosieradzka adiunkt  
4 dr inż. Aleksander Ameljaniuk adiunkt  
5 dr inż. Jacek Bałuk  adiunkt  
6 dr inż. Wojciech Żebrowski  adiunkt  
7 mgr inż. Urszula Kąkol asystent  
8 mgr inż. Piotr Kryś asystent  
9 mgr inż. Justyna Smagowicz  asystent  
10 mgr inż. Anna Uklańska  asystent  
       
  Zakład Informatyki Gospodarczej (Z-3) (…)     
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 dr hab. inż. Janusz Zawiła-Niedźwiecki – kierownik zakładu prof. nzw.  
2 prof. dr hab. inż. Zbigniew Banaszak prof. nzw.  
3 prof. dr hab. inż. Tadeusz Krupa prof. nzw.  
4 dr Jadwiga Chudzicka adiunkt  
5 dr inż. Artur Gąsiorkiewicz adiunkt  
6 dr hab. inż. Tadeusz Grzeszczyk  adiunkt (z hab.)  
7 dr inż. Andrzej Kamiński  adiunkt  
8 dr inż. Grzegorz Kunikowski adiunkt  
9 dr inż. Teresa Ostrowska  adiunkt  
10 dr inż. Antoni Rakoczy adiunkt  
11 dr inż. Katarzyna Rostek  adiunkt  
12 dr inż. Kamil Sitarski  adiunkt  
13 dr inż. Olga Sobolewska  adiunkt  
14 mgr inż. Sylwester Pięta st. wykładowca  
15 mgr inż. Marcin Ścibisz  st. wykładowca  
16 mgr inż. Ireneusz Karnicki asystent  
17 mgr Agnieszka Kucharska asystent  
18 mgr Małgorzata Waszkiewicz asystent  
19 mgr inż. Michał Wiśniewski asystent  
       
  Zakład Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem (Z-4) (…)    
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 prof. dr hab. Jan Monkiewicz – kierownik zakładu prof. zw.  
2 prof. dr hab. inż. Ewa Drabik prof. nzw.  
3 dr hab. inż. Mieczysław Prystupa  prof. nzw.  
4 dr hab. inż. Tadeusz Waściński prof. nzw.  
5 dr Maria Gasińska adiunkt  
6 dr hab. inż. Lech Gąsiorkiewicz adiunkt  
7 dr Paweł Gołąb adiunkt  
8 dr Maria Hankiewicz-Górecka  adiunkt  
9 dr Wanda Pazio adiunkt  
10 dr Grzegorz Rządkowski adiunkt  
11 dr Ewa Komanda    st. wykładowca  
12 mgr Marta Kruk wykładowca  
13 mgr Marta Komajda asystent  
14 mgr Piotr Młodziankowski  asystent  
15 mgr Lidia Sobczak  asystent  
       
  Zakład Kwalitologii (Z-5) (…)    
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 prof. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk – kierownik zakładu  prof. zw.  
2 prof. dr hab. Katarzyna Szczepańska  prof. nzw.  
3 dr inż. Katarzyna Skroban  adiunkt  
4 dr inż. Bolesław Szomański adiunkt  
5 mgr inż. Iwona Gałażewska  st. wykładowca  
6 mgr inż. Aneta Kossobudzka-Górska asystent  
       
  Zakład Ergonomii i Kształtowania Środowiska Pracy ( (Z-6) (…)    
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 dr hab. inż. Ewa Górska – kierownik zakładu prof. nzw.  
2 prof. dr hab. inż. Jerzy Lewandowski  prof. zw.  
3 mgr inż. Marta Skierniewska  asystent  
       
  Zakład Zarządzania Strategicznego (Z-7) (…)    
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 prof. dr hab. Grażyna Gierszewska – kierownik zakładu prof. nzw.  
2 prof. dr hab. Ewa Masłyk-Musiał  prof. zw.  
3 dr hab. inż. Jarosław Domański  prof. nzw.  
4 dr inż. Michael Jaksa  adiunkt  
5 dr inż. Edyta Malicka adiunkt  
6 dr inż. Elżbieta Rzeszutek adiunkt  
7 dr Marek Seretny adiunkt  
8 dr Beata Śliwińska  adiunkt  
9 mgr Karolina Kitzman-Czarnecka asystent  
10 mgr Janusz Skorupski asystent  
       
  Laboratorium Informatyki (LI) (…)    
L.p. (tytuł/stopień) imię i nazwisko Stanowisko  
1 mgr inż. Mariusz Drąg st. specjalista  
2 mgr inż. Krzysztof Grąziewicz st. specjalista  
3 mgr Marta Jackiewicz specjalista  
                                                                                    

Laboratorium Systemów ERP 

Laboratorium Systemów ERP zostało utworzone dla wspierania procesu dydaktycznego prowadzonego przez pracowników zakładu Z-2. Opiekę nad Laboratorium sprawuje dr inż. Wojciech Żebrowski. 

Laboratorium Sieci i Systemów 

Laboratorium Sieci iSystemów zostało utworzone dla wspierania procesu dydaktycznego prowadzonego przez pracowników Zakładu Informatyki Gospodarczej (Z-3). Opiekę nad Laboratorium sprawują mgr inż. Sylwester Pięta i mgr inż. Marcin Ścibisz.

(Sprawozdanie…, 2016, s.32- 35)